tirsdag 14. juli 2009

Spørsmål om HENSIKTEN med å skrive om Asphjell / Orkla ?

Dessverre Pål. Gode forsetter til tross, nå tok du mannen i stedet for saken i Sør-Trøndelag tidlifger i dag.

Jeg skriver om SAK, jeg skriver om historie, og jeg er opptatt av rettferdighet - og å få kvista en hensynsløs politiker som rått utnytter den makta vi har gitt ham, og da til og med faktisk flere stemmer på Orkanger enn på Fannrem, både prosentvis og i reine stemmer!

Det er hensikten og det skulle ikke være så vanskelig så å forstå at du er nødt til å fokusere på min person, det er hundrevis på Orkanger som er svært enige i dette synet som jeg altså målbærer.

Jeg sier det som blir sagtpå en sivilisert måte, du ville ha blitt mørkeredd over å høre hva som kan bli sagt i kroker og på fortau........

Det er også en viktig hensikt, å ventilere misnøye FØR det blir en eksplosjon, for slik kan det ikke fortsette.


Var det klart nok? Og hold deg dere til SAK nå da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten